Anne-Marie

K L A N T A D V I S E U R 

 

“Als medewerker van het KlantContactCentrum (KCC) van WonenBreburg ben je meer dan allround. Wij weten over bijna alles in de organisatie wel iets. Dat moet ook wel, want samen met 25 collega’s verwerken we zo’n 600 telefoontjes per dag. En dan heb ik het nog niet over de e-mails, brieven en berichtjes die we krijgen via social media. We proberen zo’n 80 procent van alle vragen zonder doorverwijzen op te lossen en dat lukt goed. Al komt er dagelijks wel een vraag binnen die we nog niet eerder hebben gehad.”

Bij ons op kantoor rinkelt de telefoon constant. De huurder staat op de eerste plaats en bepaalt dus het ritme van het KCC. Een kop koffie halen of een verjaardag vieren in de kantine, kan dus niet ‘zomaar’. Aan de telefoon plannen we bijvoorbeeld reparatieverzoeken in voor huurders die dat liever niet online doen. Als het een dag flink heeft geregend, krijgen we veel meldingen van lekkages. Is de brief over een eventuele huurverhoging verstuurd, dan ontvangen we daar veel vragen over.” En zo krijgen wij nog veel meer vragen binnen.

Contact met huurders
“Als KCC-medewerker zit ik ook aan de balie in onze woonwinkels in Breda en Tilburg. Dat is wat mij betreft de krent uit de pap. Want het échte persoonlijke contact met onze huurders blijf ik, ook na ruim 25 jaar, het allerleukste vinden. Aan de telefoon kunnen mensen soms onvriendelijk klinken. De uitdaging is dan om vriendelijk te blijven en de huurder te verrassen met onze service. Aan de balie is het anders. Daar heb je meer tijd voor de huurders en woningzoekenden. Mensen tevreden de deur uit laten gaan: dat vind ik het mooiste aan mijn werk.”

 

BEN JIJ DE NIEUWE COLLEGA DIE WIJ NODIG HEBBEN?

KLIK DAN HIER OM ALLE ACTUELE VACATURES TE BEKIJKEN